Blog
Zlato za izvrsnost u PR-u: Kako smo još jednom osvojili IPRA GWA
U svetu komunikacija, gde se ideje takmiče za pažnju, a strategije za uticaj, naše ime još jednom je dobilo potvrdu o izvrsnosti. Smart Vision je i ove godine zasijao na globalnoj sceni, osvojivši Zlatnu [...]
PowerPoint: Opstanak ili odlazak u penziju
U obrazovanju i poslovnom svetu, pravljenje prezentacija je neizostavni deo svakog projekta. Međutim, danas se susrećemo sa brzim načinom života, velikom količinom informacija i gustim rasporedima, zbog čega je odvajanje vremena za temeljnu posvećenost [...]
Etički standardi i smernice za upotrebu veštačke inteligencije u PR-u
Veštačka inteligencija (AI) menja oblast odnosa s javnošću (PR), donoseći i nove mogućnosti i etičke dileme. Kako AI nastavlja da napreduje, neophodno je uspostaviti jasne etičke standarde kako bi se osigurala odgovorna upotreba. Ovaj [...]
Rednote skida TikTok sa trona?
A taman smo se uigrali sa TikTokom! Rednote, odnosno Xiaohongshuu, popeo se u sam vrh najviše preuzimanih aplikacija u SAD tokom protekle 2 nedelje. Trenutno po popularnosti uspeva da parira čak i TikToku! Ali, [...]
Trampov povratak – uticaj interaktivnog marketinga
Za one koji se još uvek nisu sretali sa ovim pristupom, interaktivni marketing predstavlja odstupanje od tradicionalnih načina oglašavanja i stavljanje akcenta na dvosmernu komunikaciju s publikom na platformama koje se u današnje vreme [...]
Međunarodno udruženje za odnose s javnošću IPRA osnovalo ogranak Alpe Balkan Adria
Međunarodno udruženje za odnose s javnošću IPRA sa zadovoljstvom predstavlja osnivanje ogranka Alpe Balkan Adria (ABA). Cilj ove inicijative je unapređenje komunikacijskih standarda i podsticanje saradnje među stručnjacima za odnose s javnošću u alpskoj, [...]
Bojana Stanković dvostruka dobitnica nagrada za 2024. godinu Agency Star i Special Star
Dodeljene nagrade Woman.Comm of the Year: Priznanja liderkama u komunikacijskoj industriji Prestižna dodela nagrada Woman.Comm of the Year održana je u Sarajevu. Sam događaj posvećen je prepoznavanju izuzetnih stručnjakinja i liderki u komunikacijama, marketingu [...]
Izazovi upotrebe AI u PR industriji
U dinamičnom svetu komunikacija, veštačka inteligencija (AI) donosi revoluciju u načinu na koji funkcioniše PR industrija. Od optimizacije rutinskih zadataka do detaljne analize podataka, AI pruža mogućnosti koje su pre nekoliko godina bile nezamislive. [...]
PR Samit: Šta kaže struka za izazove upotrebe AI u PR industriji?
Veštačka inteligencija (AI) postaje sve prisutnija u raznim industrijama, a njena primena u oblasti odnosa s javnošću donosi inovacije koje menjaju način na koji se komunicira sa publikom. Na ovogodišnjem PR Summit-u, održanom u [...]








