Blog

  • Smart Vision blog WOMAN.COMM Zajedno smo jace

WOMAN.COMM – Zajedno smo jače

Sve veći broj žena zauzima vodeće i ključne pozicije u poslovnom svetu, što je dovelo do potrebe za njihovim udruživanjem kako bi se ovaj trend i nastavio. Na području Balkana vodeće udruženje takve vrste [...]

  • Smart Vision blog Smart vodic za 2023

Smart vodič za 2023.

Važan deo svake poslovne strategije jeste optimizacija veb sajta za pretraživače. Šta je to SEO (Search Engine Optimization) i od kolikog je značaja već je bilo reči na našem blogu kada smo govorili o [...]

  • Smart Vision blog Top 5 marketing trendova za 2023. godinu

Top 5 marketing trendova za 2023. godinu

Marketinški trendovi dolaze i odlaze dok brendovi uče da koriste nove tehnologije i prilagođavaju se okolnostima. Okruženje je konstantno u razvoju, vrednosti i odabiri potrošača su se promenili takođe, a efikasne marketinške taktike sledile [...]

  • Smart Vision blog - Šta je NFT

Šta je NFT?

Nakon što smo iscrpili sve mogućnosti Web 2.0, koji se fokusirao na čitanje i pisanje sadržaja, vreme je da idemo dalje. Web 3.0 je dalji iskorak u demokratizaciji interneta, jer se fokusira na stvaranje [...]

  • Licem u lice ponovo, GCPR Annual Summit 2022 - Dubai

Licem u lice ponovo, GCPR Annual Summit 2022, Dubai

Nakon nekoliko godina pauze, početak jesenje sezone obeležili smo i izuzetno važnim okupljanjem članova GlobalCom PR mreže. Ovogodišnji sastanak održan je u Biznis centru Ujedinjenih Arapskih Emirata, u Dubaiju u kome su se okupili [...]

  • Smart Vision blog - Psihologija boja u dizajnu i marketingu

Psihologija boja u dizajnu i marketingu

Psihologija boja je studija o tome kako određene boje utiču na naše ponašanje. Različite boje imaju različita značenja i psihološke efekte koji se razlikuju u različitim kulturama. Zajedno sa kulturološkim razlikama, psihologija boja je u [...]

  • Smart Vision blog - Kako ugasiti požar kada dođe do PR krize

Kako „ugasiti požar“ kada dođe do PR krize?

PR kriza predstavlja potencijalnu pretnju za reputaciju jednog brenda, utiče na njegovo poslovanje i zahteva brzo reagovanje kako bi se iz nje izašlo sa što manjim posledicama. U 2020.toj godini Covid 19 naučio nas je [...]