Blog
Napolju je tišina, a oko nas ipak buka
Napolju je tišina, i to ozbiljna. Ako imate sreće da ste okruženi zelenilom, možda konačno čujete cvrkutanje ptica koje je sada tako jasno i lepo. Ne verujem da u tome uživate, ali razmislite, trebalo bi. [...]
Timski rad tokom izolacije
Situacija u kojoj smo se svi nenadano zatekli sigurno je imala veliki uticaj na način poslovanja vaše firme. Većina poslodavaca, tamo gde delatnost i tip posla to dozvoljavaju, je nakon temeljne dezinfekcije zatvorila vrata svojih [...]
Kako da vaš Home Office bude Smart Home Office
U neku ruku nevoljno, ali svesni da je neophodno, privremeno smo napustili našu Smart Vision kancelariju, mesto predanog rada na projektima naših klijenata, proslava, dogovora oko poručivanja ručka, dobre muzike (i poneke novokomponovane numere koja [...]
Think outside the box!
Ulaskom u novu deceniju inspirisani smo novim izazovima koje predstojeći period donosi. U tom poletnom duhu želimo vam da u novoj 2020. godini razmišljate izvan granica koje ste sebi postavili. Da stvari stavite u drugačiju [...]
PR trendovi 2020.
Panta rei – Sve teče, sve se menja – to je činjenica koju je bitno uvek imati na umu. Ključ ličnog i poslovnog uspeha je u prilagođavanju stalnim promenama. Neke od njih će nas iznenaditi, [...]
Godišnji sastanak GlobalCom PR mreže, Krit 2019.
Proleće nam je donelo jedan lep povod za odlazak u Grčku. Okupljanje naših partnera iz GlobalCom PR mreže ovoga puta održano je na Kritu. Godišnja konferencija za nas je značila gust raspored aktivnosti, ali i [...]
Kako postići Work-Life balans?
Da li si ikada bio/la u situaciji da biraš između poslovnog i privatnog života? Ukoliko ti se to često dešava, ovaj tekst je namenjen upravo tebi. U nastavku ćeš pronaći nekoliko korisnih saveta kako da [...]
Smart Vision teambuilding – Izrada predmeta od keramike
Domaća, espreso, kapućino - u našoj kancelariji piju se sve vrste kafe, a mnoge će iznenaditi to što imamo čak dva kafe aparata - za dva omiljena brenda i blenda. Obzirom na veliki broj kafoholičara [...]
Uticaj tradicionalnih medija i društvenih mreža u Istočnoj Evropi
Online mediji i društvene mreže nesumnjivo su promenili komunikaciono okruženje i načine na koji komunikatori plasiraju poruke, odnosno načine na koje publika dolazi do informacija. Svako specifično tržište se na sebi svojstven način prilagodilo ovom [...]