Blog
Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije
Kako period krize i poslovne opasnosti prevesti u priliku za uspeh? Pandemija je uticala kako na ljudske živote, tako i na ekonomiju na svetskom nivou, stavljajući na borbeni front mnoge biznise i delatnosti. Dok poslovni [...]
Covid19 kao pokretač digitalizacije
Ove godine suočili smo se sa brojnim privatnim i poslovnim izazovima i promenama, stekli nove navike, razmotrili stare mehanizme i naučili nešto novo o sebi i drugima. Spakovali smo lap-topove, uspostavili kućne kancelarije, sastanke održavali [...]
Rast industrije gejming opreme
Svetska banka u izveštaju „Globalni ekonomski izgledi“ prognozira da će ove godine doći do pada globalnog rasta za 5,2 odsto, što će ujedno biti i najdublja recesija od Drugog svetskog rata. Pojedine industrije snažnije su [...]
Virtuelni događaji: zašto ih i kada organizovati
Malo je verovatno da virtuelni odnosno online događaji imaju tu moć da u potpunosti odmene iskustvo učestvovanja u skupovima poput seminara, predstavljanja proizvoda, korporativnih žurki ili teambuilding-a u „stvarnom svetu“. Ipak, u okolnostima koje zahtevaju [...]
INFLUENSER MARKETING – trenutni trend ili novi marketinški alat?
Poslednjih godina, svesni obima i snage klasičnog oglašavanja i ogromnih budžeta koji se za isti izdvajaju, ljudi sve manje veruju ovom tipu marketinških aktivnosti. Mnogo više pažnje posvećuju „živoj reči” – preporukama i savetima iz [...]
5G mreža iz ugla PR stručnjaka
Tehnološke inovacije neretko izazivaju kontraverze i nailaze na ne tako naklonu percepciju javnosti. Otpor novom postoji koliko i ljudski progres, ali brzina razvoja i upotrebe tehnologije u modernom svetu, produbljuje pitanje korisnosti i bezbednosti. Bojazan [...]
Društvene mreže tokom pandemije korona virusa
Svedoci smo transformacije sveta usled pandemije korona virusa. Na prvoj liniji udara našla se i komunikacija, koja se pred trendom socijalne distance koji nam je stigao sa pandemijom, preselila na online kanale. Društvene mreže su [...]
Kancelarijski prostor u novom poslovnom svetu
Otvaranjem sedišta kompanije SC Johnson u Vinskonsinu 1939. godine, prema dizajnu arhitekte Frenka Lojda Rajta, nastao je koncept otvorenog kancelarijskog prostora. Vremenom, možda i zbog činjenice da je ovaj način organizacije značio i manje troškove, [...]
Produktivnost i samodisciplina kućne kancelarije
Za početak moramo da prihvatimo činjenicu da smo svi mi drugačiji. Različite stvari nas pokreću i motivišu. Različite su nam navike, prioriteti i sistem rada. Ne funkcionišemo svi isto pod pritiskom - nekoga kratki rokovi [...]