Blog
Dani komunikacija 2023 – festival novih ideja, odličnih saradnji i hrabrih mislilaca
Ovogodišnji Dani komunikacije ostaće upamćeni po kreativnim kampanjama, dobrom provodu, ludoj organizaciji udruženja HURA i satima intelektualno golicljivih predavanja nekih od najvećih svetskih stručnjaka - većinom o veštačkoj inteligenciji. I dok oni svi najavljuju [...]
Uticaj veštačke inteligencije (AI) na kreativnu industriju – copywriting i dizajn
Poslednjih godina, napredak tehnologije drastično je promenio način na koji živimo, radimo i komuniciramo jedni sa drugima. Jedan od najznačajnijih rezultata kada je tehnološki razvoj u pitanju je veštačka inteligencija (AI). Od prepoznavanja govora [...]
WOMAN.COMM – Zajedno smo jače
Sve veći broj žena zauzima vodeće i ključne pozicije u poslovnom svetu, što je dovelo do potrebe za njihovim udruživanjem kako bi se ovaj trend i nastavio. Na području Balkana vodeće udruženje takve vrste [...]
Smart vodič za 2023.
Važan deo svake poslovne strategije jeste optimizacija veb sajta za pretraživače. Šta je to SEO (Search Engine Optimization) i od kolikog je značaja već je bilo reči na našem blogu kada smo govorili o [...]
Top 5 marketing trendova za 2023. godinu
Marketinški trendovi dolaze i odlaze dok brendovi uče da koriste nove tehnologije i prilagođavaju se okolnostima. Okruženje je konstantno u razvoju, vrednosti i odabiri potrošača su se promenili takođe, a efikasne marketinške taktike sledile [...]
Šta je NFT?
Nakon što smo iscrpili sve mogućnosti Web 2.0, koji se fokusirao na čitanje i pisanje sadržaja, vreme je da idemo dalje. Web 3.0 je dalji iskorak u demokratizaciji interneta, jer se fokusira na stvaranje [...]
Licem u lice ponovo, GCPR Annual Summit 2022, Dubai
Nakon nekoliko godina pauze, početak jesenje sezone obeležili smo i izuzetno važnim okupljanjem članova GlobalCom PR mreže. Ovogodišnji sastanak održan je u Biznis centru Ujedinjenih Arapskih Emirata, u Dubaiju u kome su se okupili [...]
Psihologija boja u dizajnu i marketingu
Psihologija boja je studija o tome kako određene boje utiču na naše ponašanje. Različite boje imaju različita značenja i psihološke efekte koji se razlikuju u različitim kulturama. Zajedno sa kulturološkim razlikama, psihologija boja je u [...]
Kako „ugasiti požar“ kada dođe do PR krize?
PR kriza predstavlja potencijalnu pretnju za reputaciju jednog brenda, utiče na njegovo poslovanje i zahteva brzo reagovanje kako bi se iz nje izašlo sa što manjim posledicama. U 2020.toj godini Covid 19 naučio nas je [...]