• Smart Vision blog Nešto staro, nešto novo
11. januar 2024.

Nešto staro, nešto novo

11. januar 2024.|

Godina koja je pred nama već sada predstavlja svoje izazove, a mi smo tu da joj ponudimo rešenja. Kao stručnjak u svojoj oblasti poslovanja, direktorka Smart Vision agencije, Bojana Stanković, imala je priliku da iznese svoje mišljenje o inovacijama u svetu PR-a, ali i da se osvrne na dobre prakse poslovanja koje agenciji obezbeđuju [...]

  • Smart Vision blog - Kako ugasiti požar kada dođe do PR krize
1. april 2022.

Kako „ugasiti požar“ kada dođe do PR krize?

1. april 2022.|

PR kriza predstavlja potencijalnu pretnju za reputaciju jednog brenda, utiče na njegovo poslovanje i zahteva brzo reagovanje kako bi se iz nje izašlo sa što manjim posledicama. U 2020.toj godini Covid 19 naučio nas je kako gotovo sve može biti van naše kontrole, bilo da su u pitanju prirodni ili ljudski faktori. Krizu teško možemo [...]

  • Smart Vision - PR Trendovi 2020.
5. januar 2020.

PR trendovi 2020.

5. januar 2020.|

Panta rei – Sve teče, sve se menja – to je činjenica koju je bitno uvek imati na umu.  Ključ ličnog i poslovnog uspeha je u prilagođavanju stalnim promenama. Neke od njih će nas iznenaditi, za druge se možemo pripremiti. Osluškivanje trendova u našoj industriji jedan je od naših načina da promene i u ovoj [...]

  • Smart Vision - Uticaj Tradicionalnih Medija I Društvenih Mreža U Istočnoj Evropi
20. oktobar 2018.

Uticaj tradicionalnih medija i društvenih mreža u Istočnoj Evropi

20. oktobar 2018.|

Online mediji i društvene mreže nesumnjivo su promenili komunikaciono okruženje i načine na koji komunikatori plasiraju poruke, odnosno načine na koje publika dolazi do informacija. Svako specifično tržište se na sebi svojstven način prilagodilo ovom novom načinu komunikacije, kreirajući svojevrsnu raspodelu uticaja između tradicionalnih i novih medija. Iskustvo na ovu i slične teme razmenili smo [...]

  • Smart Vision - Zaposleni = Ambasadori Brenda
18. januar 2016.

Zaposleni = ambasadori brenda

18. januar 2016.|

Svoje iskustvo u oblasti internih komunikacija naše Bojana Stanković i Dragana Marinković Dimitrijević podeliće sa učesnicima radionice Zaposleni = ambasadori brenda koja će se održati u okviru predstojećeg foruma Izazov 2016. Tim povodom o ovoj temi govorile su i za portal Marketing mreža. U nastavku donosimo deo njihovog izlaganja. *** Interna komunikacija svakako nije prvo na šta [...]

  • Smart Vision - Smart Vision Od Sada član Globalne PR Mreže GlobalCom PR Network
5. februar 2011.

Smart Vision od sada član globalne PR mreže „GlobalCom PR Network“

5. februar 2011.|

GlobalCom je globalna mreža agencija za odnose s javnošću i marketinške komunikacije, sa sedištem u Nemačkoj i poseduje preko 100 kancelarija širom sveta. GlobalCom PR mrežu čini tim od preko 1. 500 iskusnih PR konsultanata, što omogućava sprovođenje i najzahtevnijih kampanja međunarodnog karaktera. Kao globalni PR konsultant agencija nudi širok spektar usluga uključujući konsultantske usluge, [...]

Go to Top