• Smart Vision blog - Brend na društvenim mrežama
24. februar 2022.

Brend na društvenim mrežama

24. februar 2022.|

Jasno je da je digital svet zauzeo prvo mesto u prezentovanju sadržaja, bilo da li je reč o prodajnim ili o influence profilima. Konkretno i jasno postavljen brend dovodi nas do pravilno odabrane publike koja će zapravo i učestvovati kroz dalji razvoj brenda (kroz preporuke, klikove, share-ove, like-ove, komentare…). Za razvoj svakog brenda na društvenim [...]

  • Smart Vision blog - Moć aplikacija u digitalnom marketingu
28. decembar 2021.

Moć aplikacija u digitalnom marketingu

28. decembar 2021.|

Sve više je načina da se kreativno izrazimo i prikažemo naš sadržaj na društvenim mrežama. Sa pojavom različitih aplikacija za edit fotografija, video sadržaja lako i brzo svako može urediti i prilagoditi profil svom ukusu. Ipak, moramo biti oprezni jer lako možemo skrenuti van onoga što je naša ciljna grupa i koliko god se trudimo [...]

  • Smart Vision_Blog_PostKorona_2
17. jun 2020.

Društvene mreže tokom pandemije korona virusa

17. jun 2020.|

Svedoci smo transformacije sveta usled pandemije korona virusa. Na prvoj liniji udara našla se i komunikacija, koja se pred trendom socijalne distance koji nam je stigao sa pandemijom, preselila na online kanale. Društvene mreže su se zapalile! Zapalile od broja korisnika koji su imali previše slobodnog vremena, premalo slobode kretanja. Najednom društvene mreže preplavljene su [...]

  • Smart Vision - Uticaj Tradicionalnih Medija I Društvenih Mreža U Istočnoj Evropi
20. oktobar 2018.

Uticaj tradicionalnih medija i društvenih mreža u Istočnoj Evropi

20. oktobar 2018.|

Online mediji i društvene mreže nesumnjivo su promenili komunikaciono okruženje i načine na koji komunikatori plasiraju poruke, odnosno načine na koje publika dolazi do informacija. Svako specifično tržište se na sebi svojstven način prilagodilo ovom novom načinu komunikacije, kreirajući svojevrsnu raspodelu uticaja između tradicionalnih i novih medija. Iskustvo na ovu i slične teme razmenili smo [...]

Go to Top