• Smart Vision blog - Kako ugasiti požar kada dođe do PR krize
1. april 2022.

Kako „ugasiti požar“ kada dođe do PR krize?

1. april 2022.|

PR kriza predstavlja potencijalnu pretnju za reputaciju jednog brenda, utiče na njegovo poslovanje i zahteva brzo reagovanje kako bi se iz nje izašlo sa što manjim posledicama. U 2020.toj godini Covid 19 naučio nas je kako gotovo sve može biti van naše kontrole, bilo da su u pitanju prirodni ili ljudski faktori. Krizu teško možemo [...]

  • Smart Vision blog - Šta potrošači očekuju od brendova u 2022
20. septembar 2021.

Šta potrošači očekuju od brendova u 2022. godini?

20. septembar 2021.|

Posle skoro godinu i po dana od kako smo se prvi put sreli sa pandemijom korona virusa, sada imamo dobre i loše vesti. Loše vesti – mnogi problemi sa kojima smo se susreli u 2020.toj su i dalje sa nama i po svemu sudeći neće baš tako brzo nestati sa naših lista. Dobre vesti – [...]

  • Smart Vison blog - Vraćanje offline događajima
31. januar 2021.

Vraćanje dobrim starim eventima

31. januar 2021.|

Kako trenutno stoje stvari, za sezonu proleće/leto, očekuje se lagana stabilizacija i izlazak iz kruga isključivo virtuelnih događaja, čemu se lično radujemo. Velike promene, naročito u našem regionu se ne očekuju, ali globalno na osnovu uparenih parametara koji uključuju mišljenja vrhunskih stručnjaka iz oblasti imunizacije, razmišljanja turističke industrije o međunarodnim putovanjima, iskustva ljudi iz branše [...]

  • Smart Vison blog - Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije
23. decembar 2020.

Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije

23. decembar 2020.|

Kako period krize i poslovne opasnosti prevesti u priliku za uspeh? Pandemija je uticala kako na ljudske živote, tako i na ekonomiju na svetskom nivou, stavljajući na borbeni front mnoge biznise i delatnosti. Dok poslovni prihodi postepeno opadaju, a klijenti usled potrebe za smanjivanjem troškova sa sobom povlače i svoje biznise u izolaciju, marketing agencije [...]

  • Smart Vison blog - Covid19 kao pokretač digitalizacije
6. oktobar 2020.

Covid19 kao pokretač digitalizacije

6. oktobar 2020.|

Ove godine suočili smo se sa brojnim privatnim i poslovnim izazovima i promenama, stekli nove navike, razmotrili stare mehanizme i naučili nešto novo o sebi i drugima. Spakovali smo lap-topove, uspostavili kućne kancelarije, sastanke održavali putem aplikacija, upload-ovali domaće zadatke putem Google Classroom-a i prisustvovali Viber roditeljskim sastancima. Godina 2020. je donela rizike koje smo [...]

  • Smart Vison blog - Rast industrije gejming opreme
24. septembar 2020.

Rast industrije gejming opreme

24. septembar 2020.|

Svetska banka u izveštaju „Globalni ekonomski izgledi“  prognozira da će ove godine doći do pada globalnog rasta za 5,2 odsto, što će ujedno biti i najdublja recesija od Drugog svetskog rata. Pojedine industrije snažnije su osetile posledice pandemije. „Nakon šest decenija konstantnog rasta, turizam je postao značajan nosilac ekonomskog razvoja“, navodi Organizacije za ekonomsku saradnju [...]

  • Smart Vision_Blog_PostKorona_2
17. jun 2020.

Društvene mreže tokom pandemije korona virusa

17. jun 2020.|

Svedoci smo transformacije sveta usled pandemije korona virusa. Na prvoj liniji udara našla se i komunikacija, koja se pred trendom socijalne distance koji nam je stigao sa pandemijom, preselila na online kanale. Društvene mreže su se zapalile! Zapalile od broja korisnika koji su imali previše slobodnog vremena, premalo slobode kretanja. Najednom društvene mreže preplavljene su [...]

Go to Top