• Smart Vision blog PowerPoint Opstanak ili odlazak u penziju
3. april 2025.

PowerPoint: Opstanak ili odlazak u penziju

3. april 2025.|

U obrazovanju i poslovnom svetu, pravljenje prezentacija je neizostavni deo svakog projekta. Međutim, danas se susrećemo sa brzim načinom života, velikom količinom informacija i gustim rasporedima, zbog čega je odvajanje vremena za temeljnu posvećenost radu sve veći izazov. S razvojem veštačke inteligencije (AI) i alata koji izuzetno brzo i lako rešavaju poteškoće, postavlja se [...]

  • Smart Vision blog IPRA predstavlja etičke standarde i smernice za upotrebu AI u odnosima s javnošću
28. februar 2025.

Etički standardi i smernice za upotrebu veštačke inteligencije u PR-u

28. februar 2025.|

Veštačka inteligencija (AI) menja oblast odnosa s javnošću (PR), donoseći i nove mogućnosti i etičke dileme. Kako AI nastavlja da napreduje, neophodno je uspostaviti jasne etičke standarde kako bi se osigurala odgovorna upotreba. Ovaj blog post je osvrt  na IPRA Gold Paper No. 19, koji je izložio ključne principe, smernice i standarde za etičku [...]

  • Smart Vision blog Izazovi upotrebe AI u PR industriji
6. decembar 2024.

Izazovi upotrebe AI u PR industriji

6. decembar 2024.|

U dinamičnom svetu komunikacija, veštačka inteligencija (AI) donosi revoluciju u načinu na koji funkcioniše PR industrija. Od optimizacije rutinskih zadataka do detaljne analize podataka, AI pruža mogućnosti koje su pre nekoliko godina bile nezamislive. Međutim, kao i svaka tehnologija, dolazi sa svojim izazovima i potencijalnim rizicima. U ovom tekstu istražujemo kako AI menja odnose [...]

  • Smart Vision blog PR Samit Šta kaže struka za izazove upotrebe AI u PR industriji 0
23. oktobar 2024.

PR Samit: Šta kaže struka za izazove upotrebe AI u PR industriji?

23. oktobar 2024.|

Veštačka inteligencija (AI) postaje sve prisutnija u raznim industrijama, a njena primena u oblasti odnosa s javnošću  donosi inovacije koje menjaju način na koji se komunicira sa publikom. Na ovogodišnjem PR Summit-u, održanom u Beogradu, pod nazivom “Trust is priority”, stručnjaci iz sveta komunikacija i marketinga okupili su se kako bi diskutovali o uticaju [...]

  • Smart Vision blog Nešto staro, nešto novo
11. januar 2024.

Nešto staro, nešto novo

11. januar 2024.|

Godina koja je pred nama već sada predstavlja svoje izazove, a mi smo tu da joj ponudimo rešenja. Kao stručnjak u svojoj oblasti poslovanja, direktorka Smart Vision agencije, Bojana Stanković, imala je priliku da iznese svoje mišljenje o inovacijama u svetu PR-a, ali i da se osvrne na dobre prakse poslovanja koje agenciji obezbeđuju [...]

  • Smart Vision blog Dani komunikacija 2023
27. april 2023.

Dani komunikacija 2023 – festival novih ideja, odličnih saradnji i hrabrih mislilaca

27. april 2023.|

Ovogodišnji Dani komunikacije ostaće upamćeni po kreativnim kampanjama, dobrom provodu, ludoj organizaciji udruženja HURA i satima intelektualno golicljivih predavanja nekih od najvećih svetskih stručnjaka - većinom o veštačkoj inteligenciji. I dok oni svi najavljuju da se pripremimo na udar AI i s tim povezanim otpuštanja, i zagovaraju prilagođavanje i uključivanje AI u kreativni proces, [...]

  • Smart Vision blog Uticaj vestacke inteligencije AI na kreativnu industriju
7. april 2023.

Uticaj veštačke inteligencije (AI) na kreativnu industriju – copywriting i dizajn

7. april 2023.|

Poslednjih godina, napredak tehnologije drastično je promenio način na koji živimo, radimo i komuniciramo jedni sa drugima. Jedan od najznačajnijih rezultata kada je tehnološki razvoj u pitanju je veštačka inteligencija (AI). Od prepoznavanja govora do prepoznavanja slika, AI nam je omogućila da automatizujemo širok spektar zadataka za koje se ranije smatralo da su previše [...]

  • Smart Vision blog Top 5 marketing trendova za 2023. godinu
30. januar 2023.

Top 5 marketing trendova za 2023. godinu

30. januar 2023.|

Marketinški trendovi dolaze i odlaze dok brendovi uče da koriste nove tehnologije i prilagođavaju se okolnostima. Okruženje je konstantno u razvoju, vrednosti i odabiri potrošača su se promenili takođe, a efikasne marketinške taktike sledile su taj put. Mi smo izdvojili nekoliko trendova i strategija koji se očekuju u uzbudljivoj godini za marketing. I Dugoročni [...]

Go to Top