Blog

  • Smart Vison blog - Vraćanje offline događajima

Vraćanje dobrim starim eventima

31. januara 2021.|

Kako trenutno stoje stvari, za sezonu proleće/leto, očekuje se lagana stabilizacija i izlazak iz kruga isključivo virtuelnih događaja, čemu se lično radujemo. Velike promene, naročito u našem regionu se ne očekuju, ali globalno na osnovu [...]

  • Smart Vison blog - Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije

Izgradnja odnosa sa klijentima u vreme pandemije

23. decembra 2020.|

Kako period krize i poslovne opasnosti prevesti u priliku za uspeh? Pandemija je uticala kako na ljudske živote, tako i na ekonomiju na svetskom nivou, stavljajući na borbeni front mnoge biznise i delatnosti. Dok poslovni [...]

  • Smart Vison blog - Covid19 kao pokretač digitalizacije

Covid19 kao pokretač digitalizacije

6. oktobra 2020.|

Ove godine suočili smo se sa brojnim privatnim i poslovnim izazovima i promenama, stekli nove navike, razmotrili stare mehanizme i naučili nešto novo o sebi i drugima. Spakovali smo lap-topove, uspostavili kućne kancelarije, sastanke održavali [...]

  • Smart Vison blog - Rast industrije gejming opreme

Rast industrije gejming opreme

24. septembra 2020.|

Svetska banka u izveštaju „Globalni ekonomski izgledi“  prognozira da će ove godine doći do pada globalnog rasta za 5,2 odsto, što će ujedno biti i najdublja recesija od Drugog svetskog rata. Pojedine industrije snažnije su [...]

  • Smart Vison blog - Virtuelni dogadjaji - Zasto ih i kada organizovati

Virtuelni događaji: zašto ih i kada organizovati

28. avgusta 2020.|

Malo je verovatno da virtuelni odnosno online događaji imaju tu moć da u potpunosti odmene iskustvo učestvovanja u skupovima poput seminara, predstavljanja proizvoda, korporativnih žurki ili teambuilding-a u „stvarnom svetu“. Ipak, u okolnostima koje zahtevaju [...]

  • Smart Vision blog - INFLUENSER MARKETING - trenutni trend ili novi marketinški alat

INFLUENSER MARKETING – trenutni trend ili novi marketinški alat?

13. avgusta 2020.|

Poslednjih godina, svesni obima i snage klasičnog oglašavanja i ogromnih budžeta koji se za isti izdvajaju, ljudi sve manje veruju ovom tipu marketinških aktivnosti. Mnogo više pažnje posvećuju „živoj reči” – preporukama i savetima iz [...]

  • Smart Vision Blog - 5G

5G mreža iz ugla PR stručnjaka

10. jula 2020.|

Tehnološke inovacije neretko izazivaju kontraverze i nailaze na ne tako naklonu percepciju javnosti. Otpor novom postoji koliko i ljudski progres, ali brzina razvoja i upotrebe tehnologije u modernom svetu, produbljuje pitanje korisnosti i bezbednosti. Bojazan [...]

  • Smart Vision_Blog_PostKorona_2

Društvene mreže tokom pandemije korona virusa

17. juna 2020.|

Svedoci smo transformacije sveta usled pandemije korona virusa. Na prvoj liniji udara našla se i komunikacija, koja se pred trendom socijalne distance koji nam je stigao sa pandemijom, preselila na online kanale. Društvene mreže su [...]

  • Smart VIsion_Blog_PostKoronaOffice_1

Kancelarijski prostor u novom poslovnom svetu

12. juna 2020.|

Otvaranjem sedišta kompanije SC Johnson u Vinskonsinu 1939. godine, prema dizajnu arhitekte Frenka Lojda Rajta, nastao je koncept otvorenog kancelarijskog prostora. Vremenom, možda i zbog činjenice da je ovaj način organizacije značio i manje troškove, [...]